luni, 22 martie 2010

Cititorul altor vieţi, scriitorul propriei vieţi

Mda, asta suntem cu toţii, voluntar sau nu, inconştient sau nu, toţi ne uităm la ceea ce simte sau cum o duce cel de alături, însă adesea ne uităm nu pentru a ridica persoana respectivă sau pentru a o susţine, ci doar pentru a vedea dacă ne aflăm şi noi pe acelaşi calapod..."aa...şi ăla/aia se află jos, mai pot rămâne şi eu aşa, nici ăla nu a înţeles lecţia, deci probabil nici eu nu o voi înţelege!" Ne ocupăm prea mult cu citirea vieţilor altora, şi uităm să ne scriem propria viaţă. " Wow, aia s-a dat cu parapanta! Şi eu vreau!" Doar atât?? " Şi eu vreau!??" De ce nu, şi eu am să sar! Nu te baza pe timp, e mult prea şiretlic. Ştiu că ai să te gândeşti că nu sunt bani, e facultatea, serviciul, săriturile nu se fac aici, corect! Îţi dau dreptate! Nu se enumeră momentan printre priorităţi, dar care îţi sunt de fapt priorităţile?

2 comentarii:

  1. Dificila intrebarea "Care iti sant prioritatile" - eu mi-o pun in fiecare zi si fireste ca tot n-am raspuns 100% la ea. Am poate un posibil raspuns: sa te simti in armonie cu tine insati/insuti si sa ai incredere in tine. Totala incredere in tine si in propriile forte.

    RăspundețiȘtergere